Oin חדשות ומידע הכל לבית

מכינים את החדר לתינוק שבדרך

( חדשות ומידע - תינוקות ריהוט עגלות ואביזרים )
התינוק בדרך? אתם תרודים בהכנות מרובות לקראת בואו?
לפני שאתם רצים וקונים מכל הבא ליד, מתלהבים מרהיטים גדולים יפים וצבעוניים, ומזמינים חדר לרך הנולד, ישנם כמה וכמה פרמטרים חשובים שיש לקחת בחשבון, הנה לכם כמה טיפים חשובים.
כדאי שתבחרו את תכולת החדר בקפידה רבה. חדרי תינוקות אמורים לשדר נינוחות ושלווה, לעורר את החושים ולגרות את הדמיון, אך חשוב מכך, שחדר התינוק יהיה פונקציונאלי, עם פתרונות אחסון, יאפשר נוחות בשימוש, עם גישה יעילה לפריטים השונים.

צריך וכדאי לפני קניית ריהוט לבדוק את מידות החדר, לתכנן את סידור הרהיטים עם סרט מידה בחדר ולבדוק אם השידה/המיטה/ארון  שאהבתם נכנסים בצורה טובה למקום. את רהיטי חדר התינוק מומלץ למקם בדרך שתאפשר נגישות ומרחב תנועה בחלל. את המיטה לא מומלץ למקם מתחת לחלון או ליד דלת, כדי שאלה לא יהוו סכנה כשהתינוק יוכל לעמוד על רגליו וגם כדי למנוע רעש ככל האפשר ולשלוט בחום ובקור מבחוץ. מומלץ להצטייד בשלל פתרונות אחסון: שידות, ארון או פתרונות אחסון נתלים.

צביעת החדר בגוונים פסטליים מעניקים שלווה וניתן להתאים את גווני הקירות לגוון הריהוט. את החלונות מומלץ לצייד בוילונות משני רבדים: וילון כבד ואטום להחשכת החלל ווילון דק, קליל ובהיר יותר ליצירת הצללה, כשברצונכם להחדיר פנימה מעט מאור היום. גם בתאורה כדאי להשקיע וליצור תאורה שניתן לווסת לפי הצורך.  ההמלצה תקפה גם לעיצוב חדרי נוער וגם לעיצוב חדרי ילדים.